Tema: Re: Kiek kainuoja Paypal pinigu isgrynininmas?
Autorius: ManXP
Data: 2010-12-13 11:31:03
Kad praso ivest, tai dar nereiskia, kad tu duomenu is tikro reikia. Del PIN
kodo ten sumaisiau, is tikro turejo but expire date, nes kodo (kad ir CVV)
realiai nereikia. Nemazai laiko praleidau dirbdamas su ivairiais cc
procesoriais, taigi zinau, kad realiai uztenka TIK vardo/pavardes, korteles
numerio ir korteles galiojimo pabaigos datos. Nes normalus procesorius
nuskaitys net ir be CVV (arba ivedus klaidinga). Nors kai kurie ir
nenuskaito. Visa kita - kad useriui didesne saugumo iliuzija butu :)

O jeigu kazkas jau suzinojo koretels numeri, tai ir varda/galiojimo data be
problemu suzinos.

"DG" <istrinti_gdeivis@takas.lt> wrote in message
nu nu. reikalauja gana daug info - vardas, pavarde, kotrteles numeris,
galiojimo data, adresas kuris bankui deklaruotas ir galu gale ne pinkodas o
cvv

DG