Tema: Re: Pabūsiu Jonaičiu
Autorius: Bronco
Data: 2020-10-16 00:37:33
On 2020-10-15 23:04, Ssang Yong wrote:

> Jokiu pasekmiu.

Aha, taip taip. Jie bent Holivudą turi, tai filmų prikepė :]

> Tai Siaures Koreja pirmauja pagal uzsienio investicijas? Ir kodel cia
> isvis turetu but kazkoks rodiklis?

Tu priežastį su pasekme skiri ar ne? Valdžios asmenų saugumas nėra
investicijų garantas ir negali būti, bet jos nesaugumas, pirmųjų asmenų
nužudymai, sudaro nesaugios ir politiškai nestabilios valstybės įvaizdį,
kas garantuotai mažina investicijas.

Nestatyk vežimo prieš arklį ir viskas bus aiškiau.

> Nu cia toks rasymo stilius kaip supermamu "mums jau 2 metukai".

Bet žiūriu net ir tai nepadeda.

> Ar uzteks tik tiketis, gal geriau dar pasimelst prie visa ko?

Čia jau pats spręsk. Maldos - ne mano sritis.