Tema: Re: Kokį langų ploviklį naudojat?
Autorius: Arj
Data: 2020-10-13 14:00:29
cia ziurint kada ir kur vazineji.
Man visam gyvenimui istrigo viena kelione su golf Mk2 biski uz rygos,
ziemos pradzia, slapdriba, ant kelio kose, tamsu, laikas spaudzia,
atstumas ilgas, oras shudinas - vaziuoji ir kas keliolika km stoji
zibintu su sniegu nuvalyti - nenuvalysi - nixuja nesviecia, =mint
negali, + kelias nezinomas, navigaciju dar nebuvo; Nuvalymas su sniegu
kaip ir px, nesudetinga, bet sustoji salikelej - bac fura pravaziuoja,
gauni pliurzes ant drabuziu. ir taip 200km. Tai po tos keliones sakiau -
kai pirksiu kita auto, ji butinai tures faru valytuvus. Tiesa,
gamintojai apie ta galvoja kitaip ir juos nustojo deti, pakeite i
purkstukus.