Tema: Re: auto utilizavimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-10-11 22:49:43
tai diskutuok, o ne skiesk ne į temą. Va mano silkėj gale atsirado toks
spragsintis garsas per duobes važiuojant, čia jau link pusės melejono
ridos ir 20 metų. Radau atšokusį taškinį suvirinimą. Na ir šiaip metalo
nuovargis, net ir "nepūvančio" kėbulo korozija etc. Ir šiaip, kaip jau
sakiau - tie kebulai buvo tikrai skysti konstrukciškai.

Kita vertus, turiu ir aš 20m senumo trabį ant kiemo. Ir tikrai galiu
pasakyt - palaikyt jį realiai tvarkingam stovį būt absoliuti nesąmonės
finansine prasme, ypač jei kas įvažiuotų į subinę ir draudimas pasiūlytų
"rinkos vertę".....