Tema: Re: auto utilizavimas
Autorius: tranzoo
Data: 2020-10-11 12:05:53
ner pas ji gero techninio stovio. NERA.

ir galit isizeidinet ir maikes plesyt, bet nuo to nei metalo nuovargis
neatsistatys, nei gumu ir plastmasiu nusidevejimai, nei laidu varzos
sugris. nei ten kas keite stabdziu sistemos dalis originaliomis, nei kas
lindo i greiciu deze ar varikli. ismetimo sistema irgi vis sutaisyta, o
ne sutvarkyta.

jei galetu palaikyt bent toki, koks buvo pries 25 metus - nevazinetu su
ja. elementariai per brangu