tavo euro 4 ar 3? skirtumas neblogas: Euro CO NOx HC+NOx PM(Kietos daleles) Euro3 0.64 0.5 0.56 0.05 Euro4 0.5 0.25 0.3 0.025 Euro6 0.50 0.080 0.170 0.0045 On 10/9/2020 11:50, Lapinas wrote: > Nu taip. Ir viską atlikti bundesvero laboratorijose. > Gal grįžkime į realų pasaulį? > > "tranzoo" <tranzoo@gmaila.kom> wrote in message > news:rlp7hs$3au$1@news.omnitel.net... >> o ismetimo chemine analize? kad suodziu ner - nereiskia, kad netersia. >> >> On 10/9/2020 08:17, Lapinas wrote: >>> Be DPF >>> Norma 3, įpūtė 0,05. EURO3 >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:rlouba$ni1$1@news.omnitel.net... >>>> 17m grabas jau turbūt su DPF? Ar ne dar? >>>> >>>> Kita vertus, ta matavimo metodika, kai variklis dirba be >>>> apkrovos......ji kažką pasako apie senovinius variklius su >>>> mechaniniais siurbliais. Gi CR dyzeliui - lygiai nieko, ten turi jau >>>> pzdc kaip būt viskas sugedę kad viršyt tas arklines normas. Juolab >>>> va Audi, išvis stovint vietioj tik 2krpm sukasi. Na, tipo kažką tenm >>>> matuoja :D >>>> >>>> On 2020-10-09 08:50, Lapinas wrote: >>>>> 0,05 dūmingumas 17 metų senumo grabo. >>>>> Tavo žingsnis? >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:rlos8i$ks9$1@news.omnitel.net... >>>>>> tai tas grabas naujas teršė daugiau nei 10 naujų mašinų. ten net >>>>>> Euro1 nėra. >>>>>> >>>>> >>> >>> > > >