Tema: Re: mažas bum
Autorius: valytojas
Data: 2020-10-04 14:53:40
Pasiskaičiau ką rašot.. nepaleiskit tų netikėlių, jie taip nepasimoko.. tą
klaidą aš pats kažkada padariau..

Aukšelėj prie darželio laukiau žmonos su dukra, prietranka kažkokia su
kabluku stumiasi artyn, artyn.. pyptelėjau, sustojo apsižiūrėjo, dar karta
įjungė atbulini ir stuktelėjo galu į priekį. Iššokus, kad pradėjo keiksmų
tiradą ir kolionės - ale aš jai į šikną stuktelėjau. Įsitept kažką pasakyt
neduoda, rėkia kaip prievartaujama, pradėjo vietinė fauna(bomžai iš krūmų)
rinktis ir visi jau tiki, kad aš įvažiavau jai. Iš situacijos absurdiškumo
juokas ima.. ta dar labiau siautėja, sako skambinu vyrui - ale policininkas
tuoj man išaiškins ir vairuot išmokins.. Paskambino, pasikalbėjo, davė man
pakalbėt - "jei rimai kliudė pildykit deklaracija", numerį nubrėžė, px nieko
nepildžiau.
Po gero mėn. panašiu metu, ten pat kažkam buferi nurovė, bandė pabėgti iš
įvykio.. be pareigūnų neapsiėjo..

"GS"  wrote in message news:rl246f$2ef$1@news.omnitel.net...

Iki šiol negaliu patikėt. Sustoji prie raudono šviesoforo. Žiūri - į
tave atrieda Volvo. Pypini, paduodi kiek atgal, kad švelnesnis "bum"
būtų. Bičas išlipa ir sako - "tai užsižiopsojai?" :-D
Nuostolio kaip ir nelabai ir buvo, tik nuo farkopo kiek įspausta
plastmasė. Nutariau nekelt bangų, taip ir išsiskyrėm kiekvienas su sava
tiesa. Tik galvoju, neblogai būtų parodyt jam tą video. Bet kontaktų
nepaprašiau... Jei pažįstat - parodykit