Tema: Re: TPVCAD ar TPCAD?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-10-02 08:35:46
Taip, apie sita - atsimenu ta atveji, nes dareme ta proga ne vieno
draudziamu klientu turto pervertinimus ir keitesi rinkos verte, tik
detales uzsimirso. Man atrodo po kilusio sarsalo spaudoje po kokios
savaites isejo patikslinimas, kaip galima tai padaryti atgaline data -
ar tai koreguojant deklaracijos sumas ar panasiu budu. Tik tiek, kad
greiciausiai gavosi taip, kad kai valstybe apsishiko (VMI neteisi -  KT
sprendimai galioja ir atgaline data), tai tokia tema clickbaitine ir ji
buvo stumiama. O po to, kai viska sutvarke - nu kam tai idomu. Todel
pilnai tikiu, kad daug kas ir nepasinaudojo tokia galimybe. Bet ot ne px
- turtuolia tegu moka, nenubiednes.