Tema: Re: mažas bum
Autorius: Mtrhed
Data: 2020-10-01 08:49:02
Tai parodyk vaizdeli ir liaudziai :)

Siaip gal sunku stabdi nuspaudus laikyti. Paprastai uztenka pyptelti ir
sustoja, bet pasitaike kazkada atkakli moteriske - rieda atgal,
uzpypinau - sustojo, po keliu sekundziu stabdi atleido, vel rieda atgal,
vel pypinu, sustoja jau visai arti buferio. Laime paskui zalias
uzsiziebe, nes trecias kartais tikriausiai butu nemelaves.