Tema: Re: mažas bum
Autorius: Shadowed
Data: 2020-10-01 08:04:37
Čia gal mėnulio fazė tokia, kad dalbajobų padaugėja gatvėse. Man vakar tas
pats buvo - priekinė mašina sustojo, šiaip kelyje, nei ten nusukimų kokių ar
ko, vat ot ir sustojo. Nu ir aš sustojau, galvoju gal ten žmogui su sveikata
kas, kad taip vidurį nieko pyst ir sustojo. Jau galvoju pyptelsiu, o tas
įsijungė atbulinį ir davai ciongo... Nu ir sugurino priekį bl... Sako tipo
"nu va, nemačiau, ne ten atvažiavau, tai norėjau atbulas atgal išvažiuot".
Ten ir kameros yra atbulinio vaizdo, ir atstumo davikliai, viskas px... O
šiandien priduodu kibiriuką remontui...

"GS"  parašė naujienų news:rl246f$2ef$1@news.omnitel.net...

Iki šiol negaliu patikėt. Sustoji prie raudono šviesoforo. Žiūri - į
tave atrieda Volvo. Pypini, paduodi kiek atgal, kad švelnesnis "bum"
būtų. Bičas išlipa ir sako - "tai užsižiopsojai?" :-D
Nuostolio kaip ir nelabai ir buvo, tik nuo farkopo kiek įspausta
plastmasė. Nutariau nekelt bangų, taip ir išsiskyrėm kiekvienas su sava
tiesa. Tik galvoju, neblogai būtų parodyt jam tą video. Bet kontaktų
nepaprašiau... Jei pažįstat - parodykit