Tema: Re: TPVCAD ar TPCAD?
Autorius: Rrr
Data: 2020-09-30 18:49:52
Nu zinai, su gyvunais jau senai tai daroma, turi po cipa, ramu del
identifikacijos. Manau, laiko klausimas, kada kazkas panasaus bus su
zmonemis. Visokios ID korteles, pasai, teises - atrodo kaip atgyvena jau
siandiena is technologiju puses. Jeigu mastant logiskai ir zinant, kad
nebus panaudota blogais tikslais - viskas faina. Tik kad viskas labai
graziai skamba tik pradzioje, bet visi zinom, kad gausis kaip visada.
Baigsis tuo, kad tave einanti skanuos pro kiekviena praejima ir duris,
iskaitant ir tavo pacio namu tualeto, uz ka bus galima paimt pinigu.
Kaip visada, viskas bus del musu paciu saugumo. :)