Tema: Re: TPVCAD ar TPCAD?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-09-30 16:43:12
nu jo, kazkaip va taip....

On 2020-09-30 15:30, Rrr wrote:
> Manau, kad dabartine sistema visiskai pasenusi ir neteisinga. Realiai, 
> reiketu drausti kiekviena vairuotoja, kaina priklausytu butent nuo jo 
> amziaus, istorijos, plano (pvz. kokios rusies TP vairuos).
> 
> Imoniu atveju, draudimas turetu buti irgi perkamas kaip planas, ant 
> imones, darbuotoju skaiciui, priklausytu nuo imones istorijos, planas 
> pagal TP tipa ir kieki (kiek darbuotoju vairuos kokio tipo TP).
> 
> Realiai, sita sena sistema palikta del pinigu surinkimo uz nieka, turi 3 
> masinas - mokek uz 3, piskis 3 kart su draudimais ir t.t. Skaiciuoja 
> kazkokias kubaturas, galias, nesamone kazkokia, nors realiai viskas 
> priklauso gi nuo vairuotojo, jo gebejimu, karmos, o ne nuo TP.
> 
> Tai ka dabar vadinam TPVCAD realiai turetu buti kazkas panasaus i KASKO, 
> kur nepriklausomai nuo vairuotojo ir ar masina vaziavo ar ne - butu 
> atlyginama zala, pvz. nulupo veidrodeli - masina drausta - sumoka tau.
> 
> Is draudimu ir valstybes puses, didziausia problema yra ta, kad jeigu 
> butu tokia sistema, pagal TP numeri neiseis patikrint ar TP vairuotojas 
> apsidraudes. Teks nusikabint kameras, verks draudimai ir policija, 
> vazines neapsidraude ir nesurinks baudu, etc.
> 
> Bet manau cia laiko klausimas, kada sugalvos kazka ateityje 
> (tolimesneje), kad viska bus galima patikrinti ir nubausti be numerio. 
> Galim pafantazuot, tai galetu buti cipas masinoje ir cipas pas zmogu 
> (manau, laiko klausimas), kelyje stovintis radaras (pff, koks dar 
> radaras, is kosmoso gales patikrint ar ijungei masina be draudimo kelyje 
> ir is karto busi nubauduotas) praskanuoja pravaziuojancia TP ir viskas 
> patikrinama, esant pazeidimui, padaroma nuotrauka, atvejis isnagrinejamas.
> 
> Visokie "teisininkai" man cia prades rasinet nesamones zemiau, bet kaip 
> jau minejau auksciau, AS MANAU (nes kitaip prisiknis), kad visi 
> teisininkai yra xitrazopai, toks ju darbas, is 2x2=4, padaryti, kad butu 
> 5 ar bent jau 4,5.
> 
> Ir taip, vienu atveju viskas gerai ir faina, bet kitu - tragedija. 
> Ateitis su esamom ir busimom technologijom - baisi, giliau pagalvojus, 
> gyvent bus baisiau negu but mirusiam, o ir numirti gali neleisti (irgi 
> kazkokios spec. technologijos). Ir taip, ateityje tikrai gali buti, kad 
> teks moketi uz kiekviena suvartota kalorija, nusiperdima, santykiavimo 
> su zmona minuciu skaiciu ir begale kitu dalyku. Del to, manau, kad 
> retkarciais reikia visos Matricos perkrovimo, ypac svarbu, kad jo metu 
> butu sunaikintos didzisioji dalis technologiju, nes kitu atveju - bus 
> tiesiog pragaras.
> 
> 
> 
> On 2020.09.30 13:17, Lapinas wrote:
>> Kodėl civilka vadinasi "Transporto priemonių valdytojų civilinės
>> atsakomybės draudimas" nors iš tikrųjų draudžiamas ne valdytojas, o
>> transporto priemonė? Ir kartais netgi ne pati transporto priemonė, o jos
>> priedas (pvz. priekaba)?
>>
>> Juk draudikams būtų paprasčiau paskaičiuoti rizikas, nereiktų vertinti
>> pačios TP, tiesiog vairuotojo amžių, istoriją ir pan.
>>
>> Aišku kontroliuoti vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą taptų
>> sudėtingiau (su kamera nenuskenuosi, TA irgi gali bet kas TP atvaryti),
>> bet ar nebūtų tai protingiau ir teisingiau?
>>
>> Ar yra kur nors civilizuotame pasalyje privalomas valdytojų o ne TP
>> civilinės atsakomybės draudimas?
>>
>>
>>
>