Tema: Re: Speju greitis tikrai ne 50 buvo
Autorius: Ssang Yong
Data: 2020-09-29 13:25:44
Nu tai cia kaip paziuresi. Kamsciai vienas efektyviausiu eismo saugumo
didinimo budu (net delfi straipsny kazkoks ten i ta sriti isisukes
egzpertass taip pasakojo). Dar efektyviau butu isvis uzdraust vazinet. Bet
turetu but kazkokia sveiko proto riba tokiems dalykams. Nes tas "saugumas",
kai, kad parvaziuot namo reikia prasukt rata per puse kvartalo su visais
sviesoforais, nes neber buvusiu ivaziavimu, tai eina jis nx.

Siaip as aisku suprantu, kad cia visiem, turintiem galimybe priimt
sprendimus, px tas saugumas ir tiesiog reikia kazka daryt, nera labai svarbu
ka, kad vyktu pinigu "isisavinimas", kristu otkatai ir t.t., bet nu kazkaip
gal galima daryt ir protingiau butu.