Tema: Re: Speju greitis tikrai ne 50 buvo
Autorius: Apocalypto
Data: 2020-09-29 13:18:14
Pasuk ir situacija paaiskink uz tai atsakingam. yra kas neseniai
skambino del kazkokiu nesusipratimu prie Aleksoto tilto. Tai lyg i
minejo, kad diskutuojant, pareigunas greiciausiai ziurejo i savo PC ir
mate situacija realiai.

https://www.lrvalstybe.lt/kontaktai/transporto-ir-eismo-organizavimo-skyrius/martynas-matusevicius