Tema: Re: Speju greitis tikrai ne 50 buvo
Autorius: Petras Jurbarkas
Data: 2020-09-29 13:06:27
Bet ten tokia situacija daznai buna, kai vaziuoji antra juosta, priekyje
taves persirikiuoja i pirma juosta, o tau pries nosi islenda stovintis
sukti i kaire, tu tuo tarpu nuo sviesoforo pajudejes uz viaduko apie 90
vaziuoji, ir tada duok die stabdziai normaliai veikia, o ne sharano
vienas stabdantis ratas. Tokiu ufonautu vaziuodamas pirma juosta maciau
ne viena.

--
-
Petras Jurbarkas