Tema: Re: Speju greitis tikrai ne 50 buvo
Autorius: Lapinas
Data: 2020-09-29 09:41:20
Peržiūrėjau fotkes KVK.
Taip, dviguba ištisinė ties ta vietas pereina į punktyrą, iš to keliuko
draudžiančių sukti į kairę ženklų nėra.

50 greitis būtų sumažinęs avarijos pasekmes, bet reikia suprasti, kad ta
atkarpa būsimo aplinkkelio dalis ir greitis ten bus leistinas didesnis už
50. Ir buvo didesnis, tik Taikos pr. rekonstrukcijos metu ten nuėmė 70
ženklus, nes už to viaduko kelininkai įsirengė medžiagų aikšteles.

"Žuvo 1941 metais gimęs „VW Passat“ vairuotojas"...