Tema: Re: 2012 korova
Autorius: Sail
Data: 2019-08-20 10:08:46
Parduodamas bybi ten uz ji gausi. Kilometrazas 126 tukstanciai.

Avarijose buves, nes vazinejo moteris, taciau kaip minejau techniskai
pakankamai tvarkingas ir nesupuves.

Tiesiog stovi kaip pakaitinis automobilis, islaikymo kastai neypatingai
dideli.

Vaziuojant ispudziai tokie nesiuolaikiniai, vairuojasi kaip kartingas su
stogu.

Dar 20 metu ir pabrangs :-)