Tema: ABS nervina...
Autorius: anon@home
Data: 2018-04-15 21:13:30
Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima 
sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros savo 
Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti apatinę 
šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir užfiksavau 
spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS , stabilizavimo 
programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, įjungiu ir bandau vesti - 
starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią kartą... mašina pavirto į 
mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia , relės klaksi, elektronika eina iš 
proto. Atjungiau klemą akumo ir nuėjau pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties 
pakeistu šarnyru elektrikos tik abs daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo 
liestas, nebent atsikratė... Rytojaus dieną pradedu pamatuodamas akumo 
įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis. Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, 
bet kitos problemos lieka. Bandau išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į 
stebulę. Diagnostika rodo daviklio klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal 
senatvė, gal stuksenimas pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną 
pavyko tik išgręžti, naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS 
daviklio vėl atgimė. Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, 
bet po 100 m dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas 
mato - magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja 
sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau išsiardyti 
stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo nerasta. Surenku 
atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, pasikeičiau į 
vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. Siaubo filmas 
kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su degančia ABS klaida 
nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas gali dar būti klaidos 
priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai nudilusios padangos, 
pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į kalades ir rato guolio 
laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio fiškės ir kompo? Daviklio 
tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, gal kas dar žino galimų 
priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei pajudi iš vietos su gazu - 
klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja be klaidų, tik viršyk 30 - 
iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit idėjų kame gali būti šaknys?