Tema: Problemos su akumu
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-12-24 21:57:56
Po kuciu reik pasidalint rupesciais :)

Pirmine info:
Honda Civic 97'
Akumas ~40Ah (arba 45, nepamenu), amzius - 2 metai.

Problema tokia, kad vakar po darbo nebeuzsikuriau, teko pasiprasyt kolegos 
pagalbos uzsikuriant. Po to vaziavau 15min iki tasko B, uzhgesinau, grizes 
uzsikuriau kaip priklauso. Iki cia darau isvada, kad generatorius savo darba 
atlieka gerai, bo per 15min kelio pakrove tiek, kad pilnai uzteko kitam 
uzsikurimui.
Grizau namo, atjungiau visokia papildoma elektronika, kuria esu pakabines 
ant akumo: grotuvas ir kt. Palikau per nakti ir ryte aisku radau akuma 
beveik mirusi. Apsuko starteris pora kartu po 3-4 abarotus ir vsio.
Pajungiau pakroveja. Kazkaip keista, bet tik ijungus eme 2A (kai tuscia 
akuma pajungus ampermetro rodykle skrenda vos ne iki dugno prie 10A...). Po 
4 valandu atejau patikrint - imama srove vos 1A, bet isgirdau akuma 
kunkuliuojant. Idejos dvi: arba verda, arba vandenilis issiskiria. Atsisukau 
paziuret celes - nu apsemtos, elektrolito kaip ir pakanka. Atjungus 
pakroveja aisku kurt kuriasi, bet klausimas kas bus po 2-3 dienu... Dabar 
tycia palikau pajungta ant krovimo, srove nesiekia nei 1A, bet darant 
paprasta matematika, kraunant 1A srove man reiktu ji virs paros laikyt 
prijungta (zinant esama likutine talpos verte). Taigi, pasimiro man 
salyginai naujas akumas, ar cia kazkas kita netvarkoj? Kodel krovimo srove 
tokia nedidele?

Dekoju uzh idejas ir linkiu visiem smagiu svenciu :)

P.S. Akumo didesnio idet niekaip neiseis. Vieta ten numatyta labai nedidele, 
o ir aukstis apribotas. Vienzo tinka tik tam tikro dydzio ir ne kitokie, o 
talpos aisku mazuose nebuna daug.