Tema: Re: automobiliniai saldytuvai
Autorius: Gailestis
Data: 2011-03-15 11:42:33
Matai Audriau,
kiekvienas daiktas turi savo paskirti. Niekas nesako, kad tavo saldytuvas
blogas, priesingai, jis labai geras. Bet ir brangus. Zmogui reikia
optimalaus kokybes ir kainos santykio. As drasiai teigiu- jei zmogus nera
furos vairuotojas ar siaip keliautojas po pietu salis, jam pilnai pakanka ir
to paprasto saldytuvelio, o kainos skirtuma jis gali puikiai isleisti bare,
gerdamas alu is ciaupo :) Esme ta, kad visus produktus kuo puikiausiai
nuvesi is tasko a i taska b nesugedusius, o tai ir yra tikslas. o ledu gali
nusipirkti bet kur ir juos suvalgyti.