Tema: Re: automobiliniai saldytuvai
Autorius: Gailestis
Data: 2011-03-14 19:05:46
Naudoju Camping Gaz ir Lietuvoj, ir uzsienyje. Jei maista desit salta, tai
ir laikys ta temperatura. Del energijos sanaudu, kazkaip niekad nesukau
galvos, nes sureliai, sasiskos ir vanduo keliaudavo i viesbucio kambari, kur
sekmingai dirbdavo is 220 v. Dar kai rinkausi, paskaiciavau, kad reikes man
to saldytuvo max 2 -3 kartus per metus ir tol, kol vaikai mazi, mokejau uz
savo stebukla- 350 lt senukuose, tai jau tegul Audrius nepyksta, bet dadeti
1600 lt tik alui saldyti, ar tureti rezervini saldytuva, nematau logikos.

Vaidui patarciau dar karta gerai pagalvoti ar verta tiek investuoti, kai
visuose pakeles parduotuvese saldytuvai veikia, kempinguose ir viesbuciuose
jie irgi yra. Pabreziu- idejus SALTA vandeni, piena ir mesa, jie tokie ir
islieka. Bulgarijoj pragyvenom 10 dienu turedami tik toki saldytuva, maista
gaminomes patys, laikem kambary, kur temperatura apie 26, viskas buvo puiku.