Tema: Re: automobiliniai saldytuvai
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-03-14 14:55:09
"Vaidas" <vaidaspNOSPAM@gmail.com> wrote in message
news:ill1ia$hd0$1@trimpas.omnitel.net...
> sutinku 100% su visais teiginiais.
> Netgi susimasciau del kompresorinio, bet jis kainuoja 2000.

    As atgailejau tuos 2000, bet po to ne karto nebuvo gaila, kad tiek
sumokejau :-)

> Mano atveju saldytuva naudoju tolimoms kelionems automobiliu, kur masina
> daug vaziuoja ir mazai stovi.

    Su CampinGaz'u karta suvazinejau i Kroatija... Problemos is karto kilo,
kai pakeliui sustojau apziureti pajurio miestu...Maisto pilnas saldytuvas,
akumas nelaiko, viskas syla, o norisi ne toliau (i galutini tiksla) vaziuoti
, o pasivaikscioti, apziureti....

Todel termoelektrinio ir pakanka. Jei masina ir palieki ant saules, tai
keliom valandom. Nespeja atsilt.

Dabar imu kompresorini, statau jam papildoma 100Ah akuma (su spec
pakroveju-boosteriu (gamintojas schaudt) is 12 V), ir visai nesuku galvos
kiek, kur kada stoviu. Saldytuve visada +5C. Gyveni viesbutyje ir kelias
paras (kur nors didmiescio centre, auto stovi parkinge) , saldytuvas
dirba...  Vakare nori salto alaus - atsidarai ir issiimi :-)) . Keliauji
pora savaiciu, visa laika turi saldytuva. Nereikia sukti galvos, kad kazkas
suges...
    Be to, visa vasara ji naudoju Lietuvoje. Vaziuojant savaitgaliui  i
gamta pilnai pakanka auto akumo - saldytuvas visa laika veikia... (tiesa,
kai tempiuosi caravana, tada ten yra dujinis elecrolux'sas). Kai namuose
pasidaro per mazas saldiklis - isijungiu waeco -18C ir turiu papildoma
saldikli :-))

Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5951 (20110314) __________

http://www.eset.com