Tema: Re: OT: Robotai dulkiu siurbliai +/-
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2010-12-20 11:35:01
As nusizemines paskaiciau mamu (http://www.pipedija.com/index.php/Supermama)
foruma, ir nekurios ten pila paprasta indu plovikli i Scooba.
Kadangi baisiai jau brangus tie siurbliai, tai yra pigesnis kinietiskas
daiktas: http://www.szjohao.com/display.asp?id=200&PID=90  Su PVM ir
parvezimais apie 600 Lt gautusi. Pagal parametrus baisiai jau krutas, tokius
Lietuvoj ankciau stumde www.sumanukas.lt, ir jis pas juos vadinosi Sumanukas
SDS3, bet jie neturi dabar apskritai jokio modelio pas save ir nezino kada
tures. Galvoju uzsisakyti, jei bus daugiau norinciu, gal ir kaina bus
mazesne.