Tema: Re: Robotai dulkiu siurbliai +/-
Autorius: VNO
Data: 2010-12-17 13:27:29
man vienos seimos seimininke sake, kad jie labai patenkinti.
Naudoja kazkuri is iRobot, pirko per ebay is usa.

aisku priklauso jo darbas nuo interjero.
pvz man namuose jis idalia itiktu - nera laipteliu, nea daug sudetingu baldu (eamus galima patraukti), nera kilimu.
Nera jokiu sunu-kaciu.
Dienai palikus  valytu jis manau labai gerai.

VNO