Tema: Re: Nauju VW/Skoda varikliai ir greiciu dezes - ka rinktis, kaip supatikimumu?
Autorius: RaR
Data: 2016-03-23 11:26:10
Jeigu iki 200k galima pravažinėti be didesnių problemų - tai visai 
nieko, perkant naują daugiau su juo, tikriausiai, ir nevažiuočiau. O 
kalbant apie kiek praeitos kartos auto ir senesnius dyzelius - 1.6 77kW 
ir 2.0 103kW - šitie su DPF eina, ar yra ir be jų? Jie turi kokių 
naudojimo ypatumų ir kokios pagrindinės išlaidos, maždaug ties kokiomis 
ridomis?

2016-03-22 23:33, news reader rašė:
> On 22/03/16 21:33, RaR wrote:
>> O kaip 1.4 TSI? Jeigu važinėti nelabai daug, o mieste nedaug, bet tik
>> trumpais atstumais, gal dyzelis neapsimoka? Kaip aptarnavimo kaštai TSI
>> ir TDI - skiriasi ar nelabai? Girdėjau, kad anksčiau TSI, ypač 1.2,
>> turėjo bėdų su grandinės peršokimu, dabar jų nebeturi? Ten juk kažką
>> pakrapštyti, patempti grandinę, reikia visą variklį išimti? Kaip tas
>> naujas 1.4 TSI ACT, kur du cilindrai automatiškai atjunginėjami - apie
>> jį galimą ką gero/blogo pasakyti?
>
> Deja apie 1.4 TSI nieko nepasakysiu, nes reikia bent savaite paciam
> pavazineti, kad galeciau daryti kokias nors isvadas. 1.2 TSI teko
> naudoti savaite pakaitineje Skodoje su 40k rida. Nepatiko, nors
> ekonomija galima isspausti panasia i dyzelio, bet tik tiek.
>
>> Kuo 1.4 user expierience neblizga? Draugas kurį laiką naudojo Jetta su
>> 1.4 TSI, tai buvo labai patenkintas. Jis po Volvo dyzelio su DPF nuo 0
>> iki beveik 200k naudojimo rinktųsi tik benzą. Mano patirtis atvirkščia,
>
> Mano kolega irgi vazineja 3 metai su 1.4TSI, dziaugiasi lygtai. Jetta is
> principo kreivas automobilis. Pritaupyta visur iki begalybes. Poto jau
> px ir variklis pasidaro.
>
>> bet aš naudojau toli gražu ne nuo 0, TDI ir dar be jokio DPF, tad
>> kažkokių papildomų išlaidų apart dažnesnio paskirstymo diržo keitimo
>> nebuvo. O kuro ekonomija lyginant su tuometiniais benzininiais buvo
>> juntama.
>
> DPF papildomu islaidu neprideda (kol juos leidzia ispjovineti).
> 2.0 TDI CR dirzo pirmas keitimas kazkur ties 220k.
> Kazkur ties 250k prasideda dyzelio "dziaugsmai", bet jeigu apie tai
> zinai ir iskaiciuoji i bendra auto TCO tai kaip ir nieko tokio.
>
> imho momentine kuro ekonomija nublanksta pries bendra auto patikimuma ir
> tuo labiau pries islaidas kurias patiri keisdamas automobili. Todel
> reikia rinktis toki, kad dziugintu ir butu patikimas ;)
>