Tema: Re: Nauju VW/Skoda varikliai ir greiciu dezes - ka rinktis, kaip su patikimumu?
Autorius: Arj
Data: 2016-03-23 09:55:26
1.4, 1.2 - tokie biski kosminiai varikliai. Padaryti kaip ir labai neblogai, 
bet turint omenyj ju pozicionavima (pigiausi varikliai gamoj), tai labai 
sudetingi mechanizmai. vien 1.2 ausinimo shema pamacius man akyse mirguluoti 
pradejo - sudetingai jie padaryti.
Nu ir useriu atsiliepimu pilna, kad ju sanaudos realybej 10l/100km, kai 
deklaruota 2x maziau.
O kas geriausia parodo - naudotu auto rinka. Nueinam I 
https://naudotiauto.mollerauto.lt/lt/usedcars ir prasuk paieka kur kokie 
varikliai ir kaip koreliuoja su kaina. Mano padaryta isvada - perkant nauja 
golfa, uz 1.6dyzeli sumoketas 1-2kE su kaupu sugrizta parduodant po 3metu.



"RaR"  parašė naujienų news:ncs6kq$iif$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip 1.4 TSI? Jeigu važinėti nelabai daug, o mieste nedaug, bet tik
trumpais atstumais, gal dyzelis neapsimoka? Kaip aptarnavimo kaštai TSI
ir TDI - skiriasi ar nelabai? Girdėjau, kad anksčiau TSI, ypač 1.2,
turėjo bėdų su grandinės peršokimu, dabar jų nebeturi? Ten juk kažką
pakrapštyti, patempti grandinę, reikia visą variklį išimti? Kaip tas
naujas 1.4 TSI ACT, kur du cilindrai automatiškai atjunginėjami - apie
jį galimą ką gero/blogo pasakyti?
Kuo 1.4 user expierience neblizga? Draugas kurį laiką naudojo Jetta su
1.4 TSI, tai buvo labai patenkintas. Jis po Volvo dyzelio su DPF nuo 0
iki beveik 200k naudojimo rinktųsi tik benzą. Mano patirtis atvirkščia,
bet aš naudojau toli gražu ne nuo 0, TDI ir dar be jokio DPF, tad
kažkokių papildomų išlaidų apart dažnesnio paskirstymo diržo keitimo
nebuvo. O kuro ekonomija lyginant su tuometiniais benzininiais buvo
juntama.


2016-03-22 17:58, news reader rašė:
> Jei 1.6 tdi tai nebent su dsg. Su manualu pavargsi kovoti su turbo duobem.
> Man manualas nepatiko, atvazinejau metus.
>
> Arj <root@ibm.com> wrote:
>> kas del varikliu - imciau 1.6 dyzeli jei su golf/octavia.
>>
>> 1.4 tsi - tik tuo atveju, jei butinai nori passato, tegu ir pliko. 
>> (plikas
>> passatas - ~22kE, jei su geresniu varikliu - jau 26kE), kitu atveju jo
>> neimciau - pardavinet uzsipisi. O ir user expierience neblizga - jei
>> paziureti - parduoda pagrinde dyzelius, bet naudotu pasiuloj tu mazai
>> vaziavusiu benzinu uz pigiai daug, kai dyzeliai arba nuvaziave belenkiek,
>> arba kainuoja "kaip nauja".
>>
>> kiti varikliai - 2.0 dyzelis - jei yra $ -imti galima, viskas gerai su 
>> jais.
>> 1.8 & 2.0 benzinai - jei reikia kw, o vaziuot daug neplanuojama.
>>
>> dsg/mechanika - pagal skoni ir $, su mechanika viskas aisku, dsg
>> privalumai - "automatas", ner papildomu sanaudu lyginant su mechanika (o
>> kartais netgi mazesnes),  minusai - pirkimo kaina, aptarnavimai,
>> ilgamziskumas (mazesnis nei tradiciniu automatu)
>>
>> "RaR"  parašė naujienų news:ncn00i$dlq$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Iki šiol naudojau seną Octaviją ir dėl 1.9TDI variklio neturėjau jokių
>> priekaištų. Dabar galvoju pirkti naują ir nelabai žinau ką rinktis.
>> Važinėti labai daug neplanuoju, tad gal geriau tiktų TSI? Pvz. 1.4
>> 110kW. Ar jie turi kokių įgimtų bėdų, kaip su ilgaamžiškumu, ar dar
>> neaišku? O kaip dabartiniai TDI, geriau 1.6 81kW ar 2.0 110kW? Kaip jų
>> patikimumas ir eksploatacijos kaštai lyginant su TSI?
>> Taip pat klausimas dėl DSG - ar tikrai jos tokios problematiškos kaip
>> tenka girdėti ir geriau rinktis rankinę?
>>
>>
>
>
>