Tema: Re: Nauju VW/Skoda varikliai ir greiciu dezes - ka rinktis, kaip supatikimumu?
Autorius: news reader
Data: 2016-03-22 23:33:34
On 22/03/16 21:33, RaR wrote:
> O kaip 1.4 TSI? Jeigu važinėti nelabai daug, o mieste nedaug, bet tik
> trumpais atstumais, gal dyzelis neapsimoka? Kaip aptarnavimo kaštai TSI
> ir TDI - skiriasi ar nelabai? Girdėjau, kad anksčiau TSI, ypač 1.2,
> turėjo bėdų su grandinės peršokimu, dabar jų nebeturi? Ten juk kažką
> pakrapštyti, patempti grandinę, reikia visą variklį išimti? Kaip tas
> naujas 1.4 TSI ACT, kur du cilindrai automatiškai atjunginėjami - apie
> jį galimą ką gero/blogo pasakyti?

Deja apie 1.4 TSI nieko nepasakysiu, nes reikia bent savaite paciam
pavazineti, kad galeciau daryti kokias nors isvadas. 1.2 TSI teko
naudoti savaite pakaitineje Skodoje su 40k rida. Nepatiko, nors
ekonomija galima isspausti panasia i dyzelio, bet tik tiek.

> Kuo 1.4 user expierience neblizga? Draugas kurį laiką naudojo Jetta su
> 1.4 TSI, tai buvo labai patenkintas. Jis po Volvo dyzelio su DPF nuo 0
> iki beveik 200k naudojimo rinktųsi tik benzą. Mano patirtis atvirkščia,

Mano kolega irgi vazineja 3 metai su 1.4TSI, dziaugiasi lygtai. Jetta is
principo kreivas automobilis. Pritaupyta visur iki begalybes. Poto jau
px ir variklis pasidaro.

> bet aš naudojau toli gražu ne nuo 0, TDI ir dar be jokio DPF, tad
> kažkokių papildomų išlaidų apart dažnesnio paskirstymo diržo keitimo
> nebuvo. O kuro ekonomija lyginant su tuometiniais benzininiais buvo
> juntama.

DPF papildomu islaidu neprideda (kol juos leidzia ispjovineti).
2.0 TDI CR dirzo pirmas keitimas kazkur ties 220k.
Kazkur ties 250k prasideda dyzelio "dziaugsmai", bet jeigu apie tai
zinai ir iskaiciuoji i bendra auto TCO tai kaip ir nieko tokio.

imho momentine kuro ekonomija nublanksta pries bendra auto patikimuma ir
tuo labiau pries islaidas kurias patiri keisdamas automobili. Todel
reikia rinktis toki, kad dziugintu ir butu patikimas ;)