nu naujuose dyzeliuose tikrai daugiau huinių nei senuose TDI. DPF'as, jei tik mieste ir dar trumpais atstumais - sux, greitai jis ten užzipisa regeneruoti. Ir sąnaudos kyla. Neseniai vienas po ilgo tokio trynimo mieste iššoko į A1, tai užsidegė suodžiai išmetime, pradegė skylė oro vamzdy ten kur EGR'as įkištas.... :D su grandinėm šiai dienai bbž, prie 5 metus 1.8tsi nutrūko prie 60kkm. On 3/22/2016 9:33 PM, RaR wrote: > O kaip 1.4 TSI? Jeigu važinėti nelabai daug, o mieste nedaug, bet tik > trumpais atstumais, gal dyzelis neapsimoka? Kaip aptarnavimo kaštai TSI > ir TDI - skiriasi ar nelabai? Girdėjau, kad anksčiau TSI, ypač 1.2, > turėjo bėdų su grandinės peršokimu, dabar jų nebeturi? Ten juk kažką > pakrapštyti, patempti grandinę, reikia visą variklį išimti? Kaip tas > naujas 1.4 TSI ACT, kur du cilindrai automatiškai atjunginėjami - apie > jį galimą ką gero/blogo pasakyti? > Kuo 1.4 user expierience neblizga? Draugas kurį laiką naudojo Jetta su > 1.4 TSI, tai buvo labai patenkintas. Jis po Volvo dyzelio su DPF nuo 0 > iki beveik 200k naudojimo rinktųsi tik benzą. Mano patirtis atvirkščia, > bet aš naudojau toli gražu ne nuo 0, TDI ir dar be jokio DPF, tad > kažkokių papildomų išlaidų apart dažnesnio paskirstymo diržo keitimo > nebuvo. O kuro ekonomija lyginant su tuometiniais benzininiais buvo > juntama. > > > 2016-03-22 17:58, news reader rašė: >> Jei 1.6 tdi tai nebent su dsg. Su manualu pavargsi kovoti su turbo >> duobem. >> Man manualas nepatiko, atvazinejau metus. >> >> Arj <root@ibm.com> wrote: >>> kas del varikliu - imciau 1.6 dyzeli jei su golf/octavia. >>> >>> 1.4 tsi - tik tuo atveju, jei butinai nori passato, tegu ir pliko. >>> (plikas >>> passatas - ~22kE, jei su geresniu varikliu - jau 26kE), kitu atveju jo >>> neimciau - pardavinet uzsipisi. O ir user expierience neblizga - jei >>> paziureti - parduoda pagrinde dyzelius, bet naudotu pasiuloj tu mazai >>> vaziavusiu benzinu uz pigiai daug, kai dyzeliai arba nuvaziave >>> belenkiek, >>> arba kainuoja "kaip nauja". >>> >>> kiti varikliai - 2.0 dyzelis - jei yra $ -imti galima, viskas gerai >>> su jais. >>> 1.8 & 2.0 benzinai - jei reikia kw, o vaziuot daug neplanuojama. >>> >>> dsg/mechanika - pagal skoni ir $, su mechanika viskas aisku, dsg >>> privalumai - "automatas", ner papildomu sanaudu lyginant su mechanika (o >>> kartais netgi mazesnes), minusai - pirkimo kaina, aptarnavimai, >>> ilgamziskumas (mazesnis nei tradiciniu automatu) >>> >>> "RaR" parašė naujienų news:ncn00i$dlq$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Iki šiol naudojau seną Octaviją ir dėl 1.9TDI variklio neturėjau jokių >>> priekaištų. Dabar galvoju pirkti naują ir nelabai žinau ką rinktis. >>> Važinėti labai daug neplanuoju, tad gal geriau tiktų TSI? Pvz. 1.4 >>> 110kW. Ar jie turi kokių įgimtų bėdų, kaip su ilgaamžiškumu, ar dar >>> neaišku? O kaip dabartiniai TDI, geriau 1.6 81kW ar 2.0 110kW? Kaip jų >>> patikimumas ir eksploatacijos kaštai lyginant su TSI? >>> Taip pat klausimas dėl DSG - ar tikrai jos tokios problematiškos kaip >>> tenka girdėti ir geriau rinktis rankinę? >>> >>> >> >> >> >