Tema: Re: Nauju VW/Skoda varikliai ir greiciu dezes - ka rinktis, kaip supatikimumu?
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-03-22 22:55:20
nu naujuose dyzeliuose tikrai daugiau huinių nei senuose TDI. DPF'as, 
jei tik mieste ir dar trumpais atstumais - sux, greitai jis ten užzipisa 
regeneruoti. Ir sąnaudos kyla. Neseniai vienas po ilgo tokio trynimo 
mieste iššoko į A1, tai užsidegė suodžiai išmetime, pradegė skylė oro 
vamzdy ten kur EGR'as įkištas.... :D

su grandinėm šiai dienai bbž, prie 5 metus 1.8tsi nutrūko prie 60kkm.


On 3/22/2016 9:33 PM, RaR wrote:
> O kaip 1.4 TSI? Jeigu važinėti nelabai daug, o mieste nedaug, bet tik
> trumpais atstumais, gal dyzelis neapsimoka? Kaip aptarnavimo kaštai TSI
> ir TDI - skiriasi ar nelabai? Girdėjau, kad anksčiau TSI, ypač 1.2,
> turėjo bėdų su grandinės peršokimu, dabar jų nebeturi? Ten juk kažką
> pakrapštyti, patempti grandinę, reikia visą variklį išimti? Kaip tas
> naujas 1.4 TSI ACT, kur du cilindrai automatiškai atjunginėjami - apie
> jį galimą ką gero/blogo pasakyti?
> Kuo 1.4 user expierience neblizga? Draugas kurį laiką naudojo Jetta su
> 1.4 TSI, tai buvo labai patenkintas. Jis po Volvo dyzelio su DPF nuo 0
> iki beveik 200k naudojimo rinktųsi tik benzą. Mano patirtis atvirkščia,
> bet aš naudojau toli gražu ne nuo 0, TDI ir dar be jokio DPF, tad
> kažkokių papildomų išlaidų apart dažnesnio paskirstymo diržo keitimo
> nebuvo. O kuro ekonomija lyginant su tuometiniais benzininiais buvo
> juntama.
>
>
> 2016-03-22 17:58, news reader rašė:
>> Jei 1.6 tdi tai nebent su dsg. Su manualu pavargsi kovoti su turbo
>> duobem.
>> Man manualas nepatiko, atvazinejau metus.
>>
>> Arj <root@ibm.com> wrote:
>>> kas del varikliu - imciau 1.6 dyzeli jei su golf/octavia.
>>>
>>> 1.4 tsi - tik tuo atveju, jei butinai nori passato, tegu ir pliko.
>>> (plikas
>>> passatas - ~22kE, jei su geresniu varikliu - jau 26kE), kitu atveju jo
>>> neimciau - pardavinet uzsipisi. O ir user expierience neblizga - jei
>>> paziureti - parduoda pagrinde dyzelius, bet naudotu pasiuloj tu mazai
>>> vaziavusiu benzinu uz pigiai daug, kai dyzeliai arba nuvaziave
>>> belenkiek,
>>> arba kainuoja "kaip nauja".
>>>
>>> kiti varikliai - 2.0 dyzelis - jei yra $ -imti galima, viskas gerai
>>> su jais.
>>> 1.8 & 2.0 benzinai - jei reikia kw, o vaziuot daug neplanuojama.
>>>
>>> dsg/mechanika - pagal skoni ir $, su mechanika viskas aisku, dsg
>>> privalumai - "automatas", ner papildomu sanaudu lyginant su mechanika (o
>>> kartais netgi mazesnes),  minusai - pirkimo kaina, aptarnavimai,
>>> ilgamziskumas (mazesnis nei tradiciniu automatu)
>>>
>>> "RaR"  parašė naujienų news:ncn00i$dlq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Iki šiol naudojau seną Octaviją ir dėl 1.9TDI variklio neturėjau jokių
>>> priekaištų. Dabar galvoju pirkti naują ir nelabai žinau ką rinktis.
>>> Važinėti labai daug neplanuoju, tad gal geriau tiktų TSI? Pvz. 1.4
>>> 110kW. Ar jie turi kokių įgimtų bėdų, kaip su ilgaamžiškumu, ar dar
>>> neaišku? O kaip dabartiniai TDI, geriau 1.6 81kW ar 2.0 110kW? Kaip jų
>>> patikimumas ir eksploatacijos kaštai lyginant su TSI?
>>> Taip pat klausimas dėl DSG - ar tikrai jos tokios problematiškos kaip
>>> tenka girdėti ir geriau rinktis rankinę?
>>>
>>>
>>
>>
>>
>