O kaip 1.4 TSI? Jeigu važinėti nelabai daug, o mieste nedaug, bet tik trumpais atstumais, gal dyzelis neapsimoka? Kaip aptarnavimo kaštai TSI ir TDI - skiriasi ar nelabai? Girdėjau, kad anksčiau TSI, ypač 1.2, turėjo bėdų su grandinės peršokimu, dabar jų nebeturi? Ten juk kažką pakrapštyti, patempti grandinę, reikia visą variklį išimti? Kaip tas naujas 1.4 TSI ACT, kur du cilindrai automatiškai atjunginėjami - apie jį galimą ką gero/blogo pasakyti? Kuo 1.4 user expierience neblizga? Draugas kurį laiką naudojo Jetta su 1.4 TSI, tai buvo labai patenkintas. Jis po Volvo dyzelio su DPF nuo 0 iki beveik 200k naudojimo rinktųsi tik benzą. Mano patirtis atvirkščia, bet aš naudojau toli gražu ne nuo 0, TDI ir dar be jokio DPF, tad kažkokių papildomų išlaidų apart dažnesnio paskirstymo diržo keitimo nebuvo. O kuro ekonomija lyginant su tuometiniais benzininiais buvo juntama. 2016-03-22 17:58, news reader rašė: > Jei 1.6 tdi tai nebent su dsg. Su manualu pavargsi kovoti su turbo duobem. > Man manualas nepatiko, atvazinejau metus. > > Arj <root@ibm.com> wrote: >> kas del varikliu - imciau 1.6 dyzeli jei su golf/octavia. >> >> 1.4 tsi - tik tuo atveju, jei butinai nori passato, tegu ir pliko. (plikas >> passatas - ~22kE, jei su geresniu varikliu - jau 26kE), kitu atveju jo >> neimciau - pardavinet uzsipisi. O ir user expierience neblizga - jei >> paziureti - parduoda pagrinde dyzelius, bet naudotu pasiuloj tu mazai >> vaziavusiu benzinu uz pigiai daug, kai dyzeliai arba nuvaziave belenkiek, >> arba kainuoja "kaip nauja". >> >> kiti varikliai - 2.0 dyzelis - jei yra $ -imti galima, viskas gerai su jais. >> 1.8 & 2.0 benzinai - jei reikia kw, o vaziuot daug neplanuojama. >> >> dsg/mechanika - pagal skoni ir $, su mechanika viskas aisku, dsg >> privalumai - "automatas", ner papildomu sanaudu lyginant su mechanika (o >> kartais netgi mazesnes), minusai - pirkimo kaina, aptarnavimai, >> ilgamziskumas (mazesnis nei tradiciniu automatu) >> >> "RaR" parašė naujienų news:ncn00i$dlq$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Iki šiol naudojau seną Octaviją ir dėl 1.9TDI variklio neturėjau jokių >> priekaištų. Dabar galvoju pirkti naują ir nelabai žinau ką rinktis. >> Važinėti labai daug neplanuoju, tad gal geriau tiktų TSI? Pvz. 1.4 >> 110kW. Ar jie turi kokių įgimtų bėdų, kaip su ilgaamžiškumu, ar dar >> neaišku? O kaip dabartiniai TDI, geriau 1.6 81kW ar 2.0 110kW? Kaip jų >> patikimumas ir eksploatacijos kaštai lyginant su TSI? >> Taip pat klausimas dėl DSG - ar tikrai jos tokios problematiškos kaip >> tenka girdėti ir geriau rinktis rankinę? >> >> > > >