Tema: Re: Nauju VW/Skoda varikliai ir greiciu dezes - ka rinktis, kaip su patikimumu?
Autorius: Arj
Data: 2016-03-22 16:41:16
kas del varikliu - imciau 1.6 dyzeli jei su golf/octavia.

1.4 tsi - tik tuo atveju, jei butinai nori passato, tegu ir pliko. (plikas 
passatas - ~22kE, jei su geresniu varikliu - jau 26kE), kitu atveju jo 
neimciau - pardavinet uzsipisi. O ir user expierience neblizga - jei 
paziureti - parduoda pagrinde dyzelius, bet naudotu pasiuloj tu mazai 
vaziavusiu benzinu uz pigiai daug, kai dyzeliai arba nuvaziave belenkiek, 
arba kainuoja "kaip nauja".

kiti varikliai - 2.0 dyzelis - jei yra $ -imti galima, viskas gerai su jais.
1.8 & 2.0 benzinai - jei reikia kw, o vaziuot daug neplanuojama.

dsg/mechanika - pagal skoni ir $, su mechanika viskas aisku, dsg 
privalumai - "automatas", ner papildomu sanaudu lyginant su mechanika (o 
kartais netgi mazesnes),  minusai - pirkimo kaina, aptarnavimai, 
ilgamziskumas (mazesnis nei tradiciniu automatu)

"RaR"  parašė naujienų news:ncn00i$dlq$1@trimpas.omnitel.net...

Iki šiol naudojau seną Octaviją ir dėl 1.9TDI variklio neturėjau jokių
priekaištų. Dabar galvoju pirkti naują ir nelabai žinau ką rinktis.
Važinėti labai daug neplanuoju, tad gal geriau tiktų TSI? Pvz. 1.4
110kW. Ar jie turi kokių įgimtų bėdų, kaip su ilgaamžiškumu, ar dar
neaišku? O kaip dabartiniai TDI, geriau 1.6 81kW ar 2.0 110kW? Kaip jų
patikimumas ir eksploatacijos kaštai lyginant su TSI?
Taip pat klausimas dėl DSG - ar tikrai jos tokios problematiškos kaip
tenka girdėti ir geriau rinktis rankinę?