Tema: Re: Nauju VW/Skoda varikliai ir greiciu dezes - ka rinktis, kaip supatikimumu?
Autorius: RaR
Data: 2016-03-22 15:39:14
Taip, iš salono. Tik problema, kad reikia laukti porą mėnesių, o jau
pavasaris ateina. Galvoju, gal skubiai nusipirkti metams-keliems kokią
naudotą. Pradėjau žiūrinėti Octavia, Avensis nuo 2009, Passat nuo 2011
modelius, dar minivenus panašių metų kurie su didelėm bagažinėm vietoje
trečios sėdynių eilės (svarbu didelė bagažinė). Perkant naudotą
lizinguoti tikrai nenoriu, tad galiu skirti iki kokių 8 tūkst. eurų. Bet
kažkaip nelabai ką neuždrožto (remiantis savo menku supratimu) net iš
Octavijų randu, Avensių dar mažiau, o Passatai jau 10k+, senesnio
modelio nesinori. Iš minivenų už tiek Touran'ų iš viso nėra, nebent Opel
Zafira. Bet kažkaip į jų salonus pažiūriu ir nelabai patinka. Nežinau
kas per mašina tas Opelis - gal ir nieko? Prancūzais kažkaip
nepasitikiu, kitos, kuriomis domėjausi, neatitinka mano kriterijų.
Kur žmonės tas naudotas mašinas randa? Aš pagrinde Autopliuse žiūrinėju,
ten ir dyleriai, ir visokie BRC savo skelbimus sumeta. Žiūriu,
skaičiuoju, ir tos naudotos mašinos man nebeatrodo labai geras pasirinkimas.

O šiuo meru nėra su kuo važinėti, iš tėvo kledarą pasiskolinau, su
kuriuo net baisu kur toliau pavažiuoti. Žmona seną Octavią truputį
stuktelėjo, galvoju kad neapsimoka remontuoti, be to vis tiek jau
planavau upgreidą, bet gal teks?