Tema: Re: Koks daviklis - kur ziureti?
Autorius: Kurmis
Data: 2015-09-10 21:42:17
tai kad jau nepamenu ka pirkau be nuolaidu, Lietuvoj kazkaip viskas per ta
iskreipta svogeriu krastui budinga mada perkama. ka ten perkama, net vadylos
taip ismokinti, kad va "saviems draugeliams" taikyt tokia kaina, kazkiek
pazystamiems tokia. Tai kita karta kai pasidomi kiek tas pats daigtas be
nuolaidu visam pasaulyje kainuoja, tai net noras veztis daigtus is uzu juru
atsiranda.
Kurmis