Ačiū Kurmis už info. Salonas tai kaip naujos mašinos, net sėdynės nė kiek nepadrožtos, matyt kažkur autobanais ilgus atstumus lakstė. Nu biški aišku abidno, kad tuoj reiks pask. diržą su priedais keist, kas papildomai kainuos ir nemažai. O va dėl tos ašelės, tai vakar rusų saite skaičiau, kad nuo 2010 metų šita problema lyg ir išspręsta, bet kažin kaip iš tikrųjų ten yra??? Su sankaba tai jo, dabar visų jinai tokia, kad 250Kkm ir reikia keist, bet ką darysi, kol kas nebarška :) "Kurmis" wrote in message news:msphpe$h2c$1@trimpas.omnitel.net... normalus prabegas, jei ismetysi per metus ir zinant kad zmones ne del grozio pasistato garaze tuos dyzelius, tai viskas sudelioja i vietas. labiau svarbu kaip jis tuos kilometrus bego. tai kas man uzkliuvo is pirmo zvilgsnio: gana greit devisi salone stogo apmusimas. t.y. ta balta medziaga kaip is popieriaus, tai nervas ima kai matai sviezia modeli o sitas sudas netik juodas vietoj balto bet dar ir apsepes. gumos tarpduryje irgi ne is kantriuju. po kapotu genda turbinos vakumelis arba kitaip aktuatorius. jis ten su elektrioniniu padeties davikliu, tai vat tas daviklis nekazka. EGR visas mazgas turi savo resursa, kuris panasiai 2-2.5 simto tukstanciu km tarnauja. nu sankaba kaip visiems auto, pagal smagracio barskenima uzkuriant pajusti reiktu. nezinau kaip sito motoro tepalo siurblys padarytas, bet senesniems reikdavo tradiciskai keisti siurblio asele uz niekingus pinigus, tik tiek kad prie jos prieiti norint nepakanka kapoto pakelti. Kurmis "Remis TD" <studentas007@gmail.com> wrote in message news:msojku$r70$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Gal kas galėtų pakomentuoti kokių "ligų" turi 2011-06 Passat'as su 2,0 TDI > BlueMotion 103kW, 6 bėgių mechanika. Važiuojasi smagiai, bet prabėgęs tai > nemažai 197Kkm. > Ačiū iš anksto.