Tema: Re: VW Passat B7 ligos?
Autorius: Kurmis
Data: 2015-09-09 18:04:14
normalus prabegas, jei ismetysi per metus ir zinant kad zmones ne del grozio
pasistato garaze tuos dyzelius, tai viskas sudelioja i vietas.
labiau svarbu kaip jis tuos kilometrus bego.

tai kas man uzkliuvo is pirmo zvilgsnio:
gana greit devisi salone stogo apmusimas. t.y. ta balta medziaga kaip is
popieriaus, tai nervas ima kai matai sviezia modeli o sitas sudas netik
juodas vietoj balto bet dar ir apsepes. gumos tarpduryje irgi ne is
kantriuju.

po kapotu genda turbinos vakumelis arba kitaip aktuatorius. jis ten su
elektrioniniu padeties davikliu, tai vat tas daviklis nekazka.
EGR visas mazgas turi savo resursa, kuris panasiai 2-2.5 simto tukstanciu km
tarnauja. nu sankaba kaip visiems auto, pagal smagracio barskenima uzkuriant
pajusti reiktu.  nezinau kaip sito motoro tepalo siurblys padarytas, bet
senesniems reikdavo tradiciskai keisti siurblio asele uz niekingus pinigus,
tik tiek kad prie jos prieiti norint nepakanka kapoto pakelti.

Kurmis