tai jei jau atsuksi, tai sudėk naujas, juolab ir kainuot turėtų ne karvę. Amortikų atramas kas nors žiūrėjo? Nu realiai, negali stebuklų gi but. Traukės vairo nekliba? On 2015.05.21 17:50, Paulius wrote: > nzn ar nupuso, bet tipo nieko neranda.. Sako galim keisti po detale ir ziureti, kito varianto nemato :) Pakaba kaip 2 kapeikos, o surasti bilduka misija neimanoma... > Man visai, kaip itartinas variantas pasirode tos stabilizatoriaus gumos, apie jas kazkaip anksciau nepagalvojau. Misliju, gal atsukti stabilniko traukes ir pravaziuoti "bet stabilniko", paziureti, ar garsas yra ar ne? > > > "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote: >> blet mioleris.... visai nupuso... nuvaryk pas skoda vilniuj arba i juta >> kaune. >> gal rimtoma padetu... >> -- >> T >> "Paulius" <pa@pa.pa> wrote in message >> news:mjcj3l$sth$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Anksciau cia jau rasiau, bet iki siol neisprendziau problemos. >>> Bilda pakaboj kazkas, letai vaziuojant per duobeta kelia, kelio >>> sujungimus. Taip pat galiu ta garsa replikuoti lygiam kelyje (automatine >>> deze), ateleidi stabdi - pradeda vaziuoti ir vel pastabdau, kazkas >>> sustuksena pakaboj. Toks jausmas, kad po kojom, labiau keleivio pusej. >>> >>> Servise pakelus viskas ok (mollerauto), techapziura pries savite - viskas >>> ok. >>> Skaiciau internete, kad USA buna issitempia balkio varztai, tai juos >>> pakeiciau, rezultato nera. Atraminiai + spyruokles pakeista (metu begyje >>> abu). >>> Dabar galvoju pagal garso lokacija, gal sakiu galiniai sailentblokai, bet, >>> kaip sakiau ant keltuvo - itarimu nelabai yra... Pinigai nespaudzia >>> kisenes, kad siap sau keitineti.. >>> >>> Dar vienas idomus momentas, kad kartais to garso nebuna, sunku pasakyt su >>> kuo susije (90 proc. buna).. Toks itarimas, kad kazkokia detale pasislenka >>> i tam tikra padeti - tyla, o dazniausiai kitoje padetyje triuksmauja... :) >>> >>> Kadangi tenka kasdien pavazineti per zvyrkeli su mazom duobem, jau pradeda >>> tas bildejimas igristi.. >>> >>> Gal kokiu minciu turesit? >>> >>> >>> aciu >>> >>> >>> >>> >>> >>> > >