Autorius PolErizuota Koala
Tema 1.4TDI (AMF) gliukai
Data 2015-04-10 15:53:38
Greiciausiai tik sutapimas, bet po tepalu keitimo prasidejo sekancios nesamones: - tik ijungus salta varikli, variklis pulsuoja (700-1000rpm) ant laisvu apsuku. Ties pulsacijos "apacia" pasipurto ir ismeta juoda duma. Susilus simptomai nepastebeti. Taip pat simptomai kuriam laikui pasisalina ijungus/isjungus degima. - vaziuojant magistraleje ir laikant pastovu greiti ties 2000 rpm kartais juntamos traukos "duobes", lydimos juodu dumu. Reciau vaziuoant tokiu rezimu tiesiog nustoja veikti turbina (tada tenka isjungt/ijungt degima). Koks tiketinas problemu saltinis? Koks nors daviklis? Vakuumo solenoidu blokas? Pati turbina? EGR? :) Ieskant klaidu, uzteks BT Elm adapterio ar reik "pilnavercio" VCDS'o?