Tema: Re: Mirksi variklio temperatˆxros daviklis kol ?alta
Autorius: svaika
Data: 2015-01-08 08:32:37
Identiškas pastebėjimas su polo 07 metų, antifreezas nedinginėja,
užšalimo tempera tikrai ne 0, lygis beveik prie MAX reikšmės. Tačiau
pastebėjau jog parvažiavęs pastatau auto priekiu šiek tiek aukščiau nei
užpakalis ir ryte turiu mirksinčia lempukę. Jei statyčiau atvirkščiai
nebūtų to, bandžiau tai kartą, tačiau tuomet turiu langus apšarmojusius
ryte :) Beto, man nereikia užšildyt variklio, šįryt užkūriau, nešildžiau
iškart pravažiavau max 1.5 km išmest stiklo tarą į konteinerius,
užgesinau, užkūriau - problemos nėr. Žodž nesuku pautų dėl to :)