Tema: Re: B5 priekinio lango plovimo siurblys
Autorius: si
Data: 2014-12-16 13:49:07
pas mane irgi panasiai nustojo veikt - kuo toliau tuo maziau purkstukas
purske.
o kaip prie siurblio prieit? jei gerai supratau, tai uztektu posparni
pasikelt ir ten jis butu lengvai prieinamas? manau, kad atjungus slanga
prie siurblio ir pamaigius rankenele, turetu pasimatyt kame beda tokiu
atveju :)