Mašina, kur remontas pigus. Ar šiais laikais dar tai įmanoma? Kokia? 2014.12.10 09:48, tranzoo rašė: > imho labai paprasta. priduodi automobili i supirktuve ir nusiperki toki, > kur remontas pigus. > > arba keiti varkli.... > > -- > T > > "M1" <m1@kalnieciai.lt> wrote in message > news:m68rsb$ool$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki. >> >> Turint 1989m Passat B3 1,8 Mono-jetronic gyvenimas verčia mokintis ir >> pačiam mašiną taisytis. Jeigu pirkti originaliomis detalėmis bet koks >> smulkesnis komponentas 250-400Lt, o nekalbant apie karbo apatinę dalį, >> už kurią šaukia 2500Lt. Karbo viršutinė dalis 1100-1500Lt. Mašinos >> vertė 1000Lt. >> >> Tokie būtų klausimai: >> 1) Ar LT kas nors prekiauja atstatytais (restauruotais) BOSH >> karbiuratorių komponentais. VW.MSK.RU prisiskaitinėjau, kaip jie ten >> pas save turi tokių prekybos taškų. O kaip pas mus? >> >> 2) Ar pas mus galima įsigyti pas ką nors Mono-jetronic skelndės >> padėties daviklio viršutinę dalį (ta ant kurios takeliai, kurie >> nusidėvi)? BOSH politika šiuo klausimu griežta- perki karbo apatinę >> dalį už 2500Lt. Donorų sunku jau rasti, o be to tų donorų stovis >> nekažką jau irgi. >> >> 3) Kuris kromelis prekiauja BOSH pakaitalais (kitaiskais) variantais? >> >> 4) Gal kas pirkote neBOSHinį tuščios eigos reguliatorių naują? Kur, >> kiek ir ar veikiantis variantas. BOSH nori už jį nori ~350Lt. >> >> 5) Pašildomo oro gofra į variklį (apatinė) nuo oro filtro. Gal kas >> matėt kur nebrangiai pritaikomą variantą. Iš ETKOS kodų prabėgus >> internete per kainas apie 200Lt vaikšto. Nesamonė. Gal ką pritaikyti >> eina? >> >> Kaip kovojate su BOSH kainomis Jūs? Kaune matau laksto geltonas pirmas >> guolis atstatytas. Jis iš kažkur detales gi gauna ir speju nemojuoja >> 5000Lt už karbo taisymą. >