imho labai paprasta. priduodi automobili i supirktuve ir nusiperki toki, kur remontas pigus. arba keiti varkli.... -- T "M1" <m1@kalnieciai.lt> wrote in message news:m68rsb$ool$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki. > > Turint 1989m Passat B3 1,8 Mono-jetronic gyvenimas verčia mokintis ir > pačiam mašiną taisytis. Jeigu pirkti originaliomis detalėmis bet koks > smulkesnis komponentas 250-400Lt, o nekalbant apie karbo apatinę dalį, už > kurią šaukia 2500Lt. Karbo viršutinė dalis 1100-1500Lt. Mašinos vertė > 1000Lt. > > Tokie būtų klausimai: > 1) Ar LT kas nors prekiauja atstatytais (restauruotais) BOSH karbiuratorių > komponentais. VW.MSK.RU prisiskaitinėjau, kaip jie ten pas save turi tokių > prekybos taškų. O kaip pas mus? > > 2) Ar pas mus galima įsigyti pas ką nors Mono-jetronic skelndės padėties > daviklio viršutinę dalį (ta ant kurios takeliai, kurie nusidėvi)? BOSH > politika šiuo klausimu griežta- perki karbo apatinę dalį už 2500Lt. Donorų > sunku jau rasti, o be to tų donorų stovis nekažką jau irgi. > > 3) Kuris kromelis prekiauja BOSH pakaitalais (kitaiskais) variantais? > > 4) Gal kas pirkote neBOSHinį tuščios eigos reguliatorių naują? Kur, kiek > ir ar veikiantis variantas. BOSH nori už jį nori ~350Lt. > > 5) Pašildomo oro gofra į variklį (apatinė) nuo oro filtro. Gal kas matėt > kur nebrangiai pritaikomą variantą. Iš ETKOS kodų prabėgus internete per > kainas apie 200Lt vaikšto. Nesamonė. Gal ką pritaikyti eina? > > Kaip kovojate su BOSH kainomis Jūs? Kaune matau laksto geltonas pirmas > guolis atstatytas. Jis iš kažkur detales gi gauna ir speju nemojuoja > 5000Lt už karbo taisymą.