Tema: Re: Užpakalis... :)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2014-10-28 17:45:10
sistema užfiksuoja situaciją ir įspėja pasikeitimą. Todėl jei pas tave slėgis
2,2,2,3 ir užfiksuosi, tai greičiausiai nesikeiks, o kai padarysi visur po 2
pradės mirksėt. Pastatai kiek reikia ir jei tolygumas išlieka nepraneš. Pvz
atšalus ir nukritus visiems nuo 2 iki 1,5 nepraneša bėdos.

DK expressed precisely :

--
Deivis [persona], Vilnius
Passat '08 2.0 FSI / A4 '05 1.8tq