Tema: Re: Užpakalis... :)
Autorius: DK
Data: 2014-10-28 12:50:09
Tingiu ieskot, kazkaip tai jis pamatuoja, bet per slegi ratuose. Tipo
jei pripusi pora ratu po 1 atm, pora po 2,2, tai ir gali fiksuot, kad
norma. O kai pripusi pirmus du iki normalaus slegio, tada turi pradet
keiktis, kad sugadinai nustatymus. Netikrinau, nes sita sistema man
nepatikima pasirode :) Bevaziuojant pora kartu buvo issokus si beda, bet
pasitikrinus slegi ratuose nieko itartino neradau.