Tema: Re: Passat B3 1.8 hidraulines vairo koloneles keitimas
Autorius: tranzoo
Data: 2014-09-08 09:54:55
deti originalia naudota.

svarbiu svarbiausia - supilti skysty, koks priklauso.

mano ex b3, paprasto vairo stiprintuvo skyscio uzteko nuo pabrades iki
vilniaus. teko keisti siurbli ir koloneles riebokslius.

dar daznai supila LHM, nes jis irgi zalios spalvos, kaip ir originalus.

vwts.ru paziurek, kiek pamenu - ten yra parodyta, kaip viska pasidaryt
paciam.

dar, jei draugauji su kompais - parsisiusk ELSA. Tai yra gamyklines
instrukcijos remonto. ten labai aiskiai viskas surasyta kaip ir ka daryti,
ir kaip surasti kas sugedo.