Tema: Re: Q: Passat B3 1.8 hidraulines vairo koloneles keitimas
Autorius: M1
Data: 2014-09-07 21:50:47
Dar mastau apie donorine kolonele. Atrode pries perkant sauso korpuso.
Pirmas dienas po idejimo laike. Aisku ji demontuota sandelyje kazkiek
laiko prasimete. Gal reikeljo ja ismankstinti pradziai ipilant toks buna
salnyku gumas minkstinanciu skysciu, kuris supilamas vietoje servoolio?
Kazkaip per greitai, mano manymu, ji nustipo. Ar jai jau tiek liko, ar
mano esama hidrauline sistema ja damuse? Pries keiciant buvau prases
serviso ankstesni skyti ispilti, nes ankstesnei kolonelei  buvau
dapilinejes kad ir variklines pusiausintekikos, kurios likdavo po tepalu
keitimo. Dabar aisku buvo uzpiltas etatinis vairo stiprintuvo skystis.