Savaitgalį atliktas laboratorinis su testeriu (kokiu tais Mastech su TrueRMS) ir B6 2.0TDI. Iškrovimo srovė (esant įjungtai signalizacijai) - 21 - 23mA, pakabinta buvo kelias valandas. Šitoj vietoj kaip ir OK manau. Krovimo įtampa laisvom apsukom, įjungtos trumpos šviesos - 14,32 V - kaip ir gerai ? Krovimo įtampa ~1500 apsukų, įjungta ką radau (trumpos šviesos, priešrūkiniai, radija, ventiliatorius max., galinio lango, veidrodėlių šildymas) - 13,51 V OK ar nelabai ? O laboratorinio priežastis - praeitą žiemą kai buvo šalta šalta ~-20 ir mažiau, problemos su užkūrimu, tarsi būtų iškrautas akumuliatorius - nesuka. Parnešus ir pakrovus akumuliatorų, ar su laidais nuo kitos mašinos užsiveda be problemų. Nors akumuliatorius dar apynaujis buvo, nupirktas naujas Exide - situacija ta pati. Žiemą trumpai su testeriu pamatuota buvo, skaičiukai panašūs. Galimos bėdos: 1. Pradeda kas nors iškrauti akumą po kažkiek laiko ? - testavau kelias valandas, nieks nesikeitė... 2. Pradeda iškrauti po kažkiek laiko, kai būna šalta ? - ar gali būti taip teoriškai ? 3. Per trumpai važiuoju, kad pasikrautu ? - buvo, kad iš vakaro nuvažiavus 100 km, ryte neužkūriau... 4. Starterio problemos ? - perrinktas Dago, turi būti gerai. Nieks nepasikeitė po perrinkimo ir prieš. 5.. ? ką dar galima patikrint?.. ar tiesiog vėl laukti šalčių, o neužkūrus vežt pas atstovą, tegu tikrina...