Tema: Re: Cross: auto pirkimas Danijoje - laikini numeriai/draudimas kaip ir kur?
Autorius: esquires
Data: 2011-01-04 19:04:38
kaip rasiau - visa tai pirkejui giliai px. vienintele pasekme gali buti ta,
kad "danisko" importo nedaug, nors vistik pasitaiko. reikia pasiziureti i
vin'u kolekcija, bet jei gerai pamenu, tai 123 serijos mercedes esu cekines
berods keturis per gerus 12 metu (turint galvoje, kad paskutiniai 3 metai
pensijoje pagal sita pomegi). kainos, tiesa, gal kiek aukstokos, bet butent
"kiek aukstokos", o ne "nepateisinamai aukstos". is kitos puses - salis irgi
juk ne vokietija. sutinku, greiciausiai paminetas modelis yra nisinis
dabartineje danijoje (kaip ir lietuvoje, bent jau is ju importo tikrai
neprasigyvensi), bet vistik neuzstringa visiskai viskas taip beviltiskai
danijoje.