Tema: Re: Saslykine
Autorius: Sail
Data: 2019-06-03 14:22:28
Et, geriausia saslykine man gavos is masininio duju baliono.
Apie metalines dezes net prisimint nesinori.

Malku beveik nereikia, kurenimui pasirenku kelias sakas nuo zemes, ir pilnai
pakanka tiek saslui, tiek darzovems iskepti. Plius karscio valdomumas, ir
taip toliau ir taip panasiai.

ir nesilanksto nuo karscio kazkodel. Gal netalo forma ar lydinys, o gal
tiesiog nesudega nuo tokiu mazu malku kiekiu.

ir kaip rukykla naudot galima.