Tema: Re: Saslykine
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-06-01 19:07:33
Deginant anglis tau aciu pasakys kepsniniu pardavejai kartu su angliu
pardavejais. Pirkau kepsnine is newsu rekomenduoto zmogaus, per sezona
kuriame koki 10 - 15 kartu turbut. Jau 5-6 metai. Pagrndinis kuras -
kieme iskirstos senos pbelys ir panasus medziai. Man ant tokiu malku
skanu ir grazu. Vaziuoti 5 km iki parduotuves angliu (net nezinau ar ju
ten yra,nes ten tik kaimo AIBE) tik todel, kad tai pasirodo ne pagal
paskirti (nors kaime nieks to nezino) ir todel kepsnine tarnaus dviem
sezonais trumpiau - eikit nahuj su tokiu vergavimu daiktams.