Tema: Re: X20TDH problemos su EGR
Autorius: Darius B.
Data: 2010-02-23 00:29:01
jami wrote:
> Turiu problemu su EGR  voztuvu. Stovint t.y. esant laisvoms apsukoms uzsidega chek engine automatiskai dingsta trauka ir nelabia imanoma normaliai pajudeti is sankryzos. Antra pavara uzspaudus uzgesta lempute ir atsiranda trauka iki pirmo sustojimo. Taigi kompas meta klaida P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction, tai gi cia kaltas ar pats voztuvas ar tarkim vakuuminis siurblys. Kaip patikrinti ar teisingai veikia tas vakuuminis siurblys. Buvau isemes ta voztuva ir uzkurus varikli jis atsidare ir liko toje padetyje. Vienu zodziu ar taip turi buti?

> [...]
Kai mano EGR'as pradejo durniuoti tai jis buvo is karto atjungtas ir
paliktas ramybes busenoj. Taip su atjungtu as dabar ir vazineju vargo
nematydamas. O durniavimas pasireiksdavo jojo, kad gesindavo varikli
kada tik panoredavo ant dideliu apsuku ir ant mazu.
As jo neistraukinejau niekur, as tik maitinimo laidus jam nujungiau ir
viskas. Per kompa rodo, kad EGR failure klaida uzsidegus, bet tai
netrukda vaziuoti juk:)
Varikliuks 1.4 16V, 2000 metu.

Darius B.