Tema: Re: X20TDH problemos su EGR
Autorius: remka
Data: 2010-02-22 14:47:09
teko tureti tokia pacia problema tik variklis 2,2, veziau remontuoti
voztuva. Naujo kaina nuo 1250 iki 2000 , devetas 500Lt, suremontavo uz 250,
nes nuimta nuveziau, paprasciausiai jis strigo nes ivore buvo isdilusi. Jei
nuvarai su masina tai sake 450 uz remonta. Suremontavus dar garantijos 3 men
dave, jei labai reiktu ir kontaktus rasciau, tiesa veiksmas Kaune buvo

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4886 (20100222) __________

http://www.esetnod32.ru